lördag 23 oktober 2010

Dumma mej.. Innan löning..

..Trodde jag i min enfald att det skulle vara lugnt på stan.
Som jag bedrog mig!! Knökfullt!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är helt slut. Shoppade lite till William men inte allt.
Orkade inte, dessa köer å alla "galna" människor..
Jag shoppade inget till mig!

Jag älskar normalt shopping å stan, men detta tog priset.
Tar en sväng på onsdag tror jag, då är jag ledig.

Filmen Dumma mej var okej. William tycker att den äger..
En liten sak bara, jag bokade tydligen fel. Vi skulle ju se den i 3D men jag hade lyckats bocka i fel på förbeställningen.
Irriterande!!!

Nu ska jag inta horisontal läge i soffan.

2 kommentarer:

Agneta sa...

Åh! När man tror man ska se 3D och så blir det vanlig.... trist.
Hoppas du får en bättre shoppingtur på onsdag!
Själv hatar jag trängsel och prova kläder. Usch. Men det är kul när man hittar något snyggt!

Anna sa...

Oh det är så jobbigt när alla tokiga människor bestämmer sig för att dom ska shoppa samtidigt som en själv.. Hoppas på bättre shoppinglycka på onsdag.. =)