måndag 4 oktober 2010

Ibland så..

..Är det bara så att bloggen får lida..
Önskade att jag hade mer tid lust å ork att lägga på den, men i dagsläget blir det glest med inlägg :( Hoppas på förändring.

Nu har jag lite tid över..
Mamma kom med sin väninna i fredags för att sova över å få skjuts till Arlanda då tanterna ;) skulle till Alanya. Jag hade ju hoppats på att få bli nerpackad, men icke :( *inte alls avis*
Sen har jag bara njutit av att vara hemma resten av helgen.
Överklagan till (O)Moderna försäkringar är klar å ligger på lådan, så nu är det bara att vänta å se. Lite smyckesbeställningar har jag fixat med också :)

Nu sitter jag på jobbet å dricker kaffe å väntar på att klockan ska bli nio..

Ha en skön dag alla glada!

1 kommentar:

Pinglan sa...

Taskigt att du inte fick hänga med!