onsdag 13 oktober 2010

Kärringstopp!

Då kastades man ut rakt i trafiken med rondeller å flera vändplaner å backar både upp å ner å i kurvor å gud vet vad..!!!!
Övade en del på dragläget.. Jag tror jag kommer bli världsagrym på det!! *hehe*
Men bromsade liiiite för hårt. Man behöver ju knappt nudda bromsen ju.. Så nu ska jag öva, öva, öva innan nästa lektion. Jag tyckte jag var ganska duktig, säkert mer än min körlärare som var lite halv luddig kan jag tycka.. Han gav mig halvt om halvt godkänt på denna första körlektion. Hmm!

Jag frågade om han tyckte att jag hade potential att bli en bra förare.. Han skrattade! Schysst!!! Fast jag garvade ju en hel del när vi körde.. Han sa att det är bra att jag har kul :)
Herre jisses, vart ska detta sluta!!?

Sen sa jag att jag ska klara detta på 20 lektioner å ha mitt körkort innan jul. På 20 sa han bara att det finns dem som klarar det.. Men innan jul trodde han nog jag skulle fixa :)

Så nu får ni baskemig hålla tummarna stenhårt!!!

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

LYCKA TILL!
Kör för mig också, jag borde också ta körkort (men tror jag skiter i det).

Anonym sa...

Jag tror på dig till 100% du kommer att fixa det kanske inte lätt men jag vet att du har en vilja av stål :-)
Lycka till Kram Lojsan