onsdag 27 oktober 2010

Hufvudstaden idag..

Jag ska snart ta en sväng in till storstaden..
Är ledig idag :) Och lillkillen har speciella önskemål vad gäller vinterkläder! Han fick en didrikson camojacka av mamma förra eller förförra.. Han vill ha samma.. Och den finns inte i butik. Men jag hittade en med byxa på blocket. Jättefint skick! Använd en säsong av ett barn på Östermalm.. Barn på Östermalm är ju inte ute så värst mycket å röjer ;) Inte alls fördomsfull.
William stod brevid och blev helt överlycklig att det fanns kvar.
450pix för båda.. Helt okej :)

Så nu ska jag snart in å hämta!
Kanske hittar på ngt annat också..

3 kommentarer:

Agneta sa...

Härligt att hitta begagnade kläder i bra skick!
Jag älskar det här med att återanvända saker och kläder! Hatar allt vad slit och släng heter...
Ha en bra dag!
Kram!

Ps. När ses vi?! : )

Anna sa...

Åh va härligt! Det måste räknas som ett kap. =)
Hoppas att dagen i huvudstaden blir bra! =)

MissC sa...

Sos: Ja så länge det är fräscht är det ju kalas :)
Vi ses när jag har mitt körkort!! :P

Anna: Dagen blev toppen :) Å jag känner mig nöjd. Tack!