söndag 10 oktober 2010

Med blandade känslor..

I går var jag hos fina vännen Kikki på tjejmiddag. Fira Kikki lite i efterskott :)
På pendeltåget mot Kikki, ringer telefonen.. Darling frågar vilken medicin han kan ge William då han har superont i huvudet (han hade lite ont när jag åkte) och precis hade kräkts :( Så hör jag William förtvivlad i bakgrunden gråtandes att han kräkts igen :(
Aj aj, ont i mammahjärtat!! Spontana känslan var ju att vända hem igen.. Men jag vet ju att dem klarar sig och jag hade ju missat en trevlig middag.. Darling klarar ju av dessa situationer galant utan mig. Men mammahjärtat blödde!
Migrän är inte roligt!!!!! Mammas älskling..

Idag är han sitt vanliga jag :) På kalas å sen breakdance.

1 kommentar:

Agneta sa...

Stackars liten. Klart det gör ont i mammahjärtat!
Skönt att han är bra igen.