torsdag 21 oktober 2010

Så kan en ledig dag se ut..!

Gårdagen blev inte alls som jag tänkt mig!!

Min söta väninna J skulle komma på lunch å så skulle vi ut å traggla dragläge å krypkörning.. Bara det att jag glömt att jag hade körlektion på körskolan. Så vi ställde in vår mysiga dag :(

Jag hade även en hel del att göra i ateljen, smycken som skulle iväg för leverans. Huvudvärk som bråkade från det att jag gick upp. Tog mig iväg till körskolan för att hamna i en bil som inte riktigt fungerade som den skulle! *typiskt* Så ja, lektionen ställs in.
Jahapp, bara å vända hem igen. Hämta lillkillen på förskolan å sen hem å fortsätta i ateljen.

Fick i alla fall en mysig tefika hos ena grannfrugan :)
Å kärlek från lill prinsen <3

Huvudvärken den höll i sig ända tills jag lyckades somna!

Idag är det långkör på kneget...

Inga kommentarer: