måndag 31 augusti 2009

Da har jä vöre i...

..Vackra Värmland å dröcke rusebrus på norska sidan ;))
Vi hade det superkul! Massa goda kräftor, gott dricka å bra musik.
Lekar å tävlingar hade vi också.. Hela paketet.
Var längesedan jag dansade å skrattade så mycket! :)
Å så fick jag träffa Agneta! :) vilket var extra kul!
Helt fantastiskt vacker stjärnhimmel bjöds det på också.
Det var en suuuuper helg!
Men önskade att jag hade haft mer tid å hunnit träffa fler..
Men det blir fler tillfällen.
Hektisk helg, men sååå kul å träffa alla.



Världens finaste bror & hans tjej har köpt hus... Å vilken tomt!!!
De har slitit järnet i 2veckor å kommit superlångt!
Det blir jätte fint!!
Vi grillade å hade det mysigt, syrran å Josefine fick köra kross å försvann ;)
Nä då, men jag fick aldrig säga hejdå.. Då de glömde tiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en kul och mysig kväll!!! Synd bara att jag missade början.... hoppas vi ses snart igen=))) Kram Agneta