tisdag 25 augusti 2009

Ledsen..

Över att jag inte engagerat mig mer i bloggen den senaste tiden..! Men livet utanför cyberspace tar mig fullt i besittning. Lovar att bättra mig, men just nu är det lite körigt med allt som ska göras. Många som fyller år ( inköpen får jag fixa då darling inte har ngn koll;)) smyckesbeställningar som ska bli klara å massa annat.. Å till helgen smiter jag iväg till Värmland på galej.
Å nästa vecka fyller jag år oxå ;)
Men efter det ska det nog lugna ner sig om inget annat händer!
William har haft en del otur också..
Ramlat både från högt å lågt!! :( Men inget allvarligt.

Imorgon jobbar jag dag och kväll så ha det gött!

3 kommentarer:

kurrelina sa...

Du behöver väl inte göra inköp när någon fyller hår, du gör ju verkligen saker som alla vill ha...det är jag helt säker på.
Ha det gott
kramis

Nordic sa...

Åhhhhhh, sussie fyller 25! Whooohooo.. ;)

Hoppas lilla gubben är ok..låter läskigt.

Kram!

nillas liv på pinnen sa...

Ja, det är förfärligt vad livet försöker göra intrång på bloggtiden. Det gäller att stå emot! ;)