fredag 14 augusti 2009

Klubbad..

Japp det var vad som hände med mig efter vinet. Jag blev helt klubbad å gick å la mig. Super kul tjej.. NOT!
Nu ska jag fixa mig så jag inte skrämmer barnen här på High Chaparral.. Å det viktigaste av allt.. Solen skiner å himlen är blå!! :))

Vi har veknat, veknat vad det gäller skjutleksaker å barn.. Kanske svårt å göra annat när man är på ett ställe som detta. Orden som min granne sa till mig har fastnat.. Att om man helt förbjuder det så kan det bli en fixering istället. Så vi har veknat under "ordnade" former.
Ja så är det.

3 kommentarer:

Agneta sa...

En fd granne till mig har en son som befinner sig med FN i Afghanistan, hon sa till mig för ett par månader sen:
"Agneta! Förbjud inte Gabriel att leka med vapen, det kommer komma surt efteråt!!!"

Tänkvärt!

Mita sa...

Hihi, jag läste klubbad, alltså en klubb där man badar=)

Annelie sa...

Håller med S&S som i så många andra kommentarer men jag förstår din ovilja för jag har den oxå..saknar dig kompis! Hoppas ni har det bra, vi hörs snart! Kram//Annelie