måndag 17 augusti 2009

Flera kilometer..

Har jag sprungit ikväll!!!
Kommer inte riktigt ihåg hur långt exakt, men mer än 2 å närmare 3tror jag.. Å att jag tog mig runt utan håll (som påbörjades något, men gav med sig) och flåset var faktiskt okej med tanke på min obefintliga kondis!! Det är en bedrift bara det. Mina händer klarade sig utan att svullna upp också ;) Tack Christina för att du knackade på å frågade om jag ville hänga på! :)
Att börja så här med att gå raskt å springa om vartannat är något jag kan flagga för.
På onsdag bär det av igen! Så nu är det bäst ni ser upp där nere i Göteborg ;) *skratt*

Jag har ju lovat lite bilder från lillsemestern.. De kommer men inte idag. :)
Å så började jag jobba idag med. Så nu är det åter till vardag å rutiner..

Kram på er! Nu ska jag duscha.

3 kommentarer:

Ida sa...

Hurtig du är! Här borde man komma igång också, men ja- det är ju jobbigast innan :P
Halsbandet kom idag och Åh va fint det var! O Gulliga du som skickade med kanonfina örhängen! Har tittat på liknande i webbutiken o tyckt dem varit såå fina :D 1000 tack!!
Jag kommer återkomma ;)

Kramar!

Mamma J sa...

Vad du är duktig!!!

Agneta sa...

Vad duktig du är! Och visst är det en skön känsla efteråt?! Den är helt underbar!

KRAM