tisdag 4 augusti 2009

Jäkla s-k-i-t..!!!

Min dator har kraschat!!!!! :( Jag är helt förtvivlad å arg å irriterad! Inte har jag gjort ngn back up heller.. *typiskt* Min kära väninna kanske kan rädda den imorgon. *hoppas stenhårt* Bilder från de senaste dagarna som jag tänkt bjuda på å en massa smyckesbilder som ju ska in i webbutiken! *grrrr*
*HÅLL TUMMARNA*

Vi var på Paraden men det var med nöd å näppe vi hann då syrran kollat fel tid. Vi kunde inte stå där vi brukar stå (där man ska stå) Så vi fick nöja oss med slutet.. (alltså vi såg hela.. Men vi stod där de slutar..) Inte alls samma stämning där :( Sen käkade vi underbart gott på Koh PhaNgan. Vi har haft det fantastiskt dessa dagar! Syrran, Josefine & min kusin Elizabeth (hon är som min syster) åkte i söndags.. På dagen hade vi kalas i förskott för William som fick ett Nintendo DS spel + spel till snacka om present!! Å en grym fjärrstyrd bil. *lycka* :)

Mamma, Jörgen å Bissie (hunden) åkte hem idag :( Vi hade en skön dag igår i Nynäshamn bla.. Saknar dem redan!! Jag önskar så att jag hade dem närmare!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så ni får hålla er till tåls å kanske först å främst hålla tummarna för att bilderna finns kvar så ni får se dem också.

Sitter på den lilla rosa *tur jag har den* å hoppas på att kunna göra ett bättre inlägg snart.

Kramen

6 kommentarer:

Rosie o Harry sa...

Jag håller tummen hårt för din skull. Har gjort samma misstag själv bara för ett tag sen, men nu har jag gjort backup för man vet ju inte.
Men jag hoppas som sagt att det går att rädda.
Kan tänka mig att det blev tomt när alla har varit hos er.

Ha nu en skön kväll, kjamisar

Anonym sa...

Nämen usch så tråkigt med datorn:( hoppas verkligen det går att rädda bilderna då!! Det är ju oftast dom som är det viktigaste man har där. Hände oss samma sak för ett tag sen, men då var "Peder i hage" vår räddande ängel;-)
Snart ses vi!!!! Ska bli sååå kul=))
Ha det så bra sålänge å lycka till med dstorn!/Kram Neta

Agneta sa...

Jag håller tummarna, stenhårt, för att du får tillbaka bilderna!!!
Kram

3Lmamma sa...

Nääääää?Vad irri...Åh det där e verkligen inge kul...håller tummar & tår att det går att rädda.Ses snart.kramis

Mika sa...

Oj då... inte roligt med en kraschad dator! Se till att inte ge dig före du fått någon som verkligen kan kopiera din dator...
Pride...du var i alla fall där... Jag vill OXÅ!!! Kanske nästa år... kanske, kanske...

Kram
Mika
Ps. Att sitta på "Den lilla rosa" låter lite suspekt...*fniss* Förlåt min dåliga humor...;)
Ds.

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

koppan e bäst! hoppas ni kan rädda datorn! mjao!