måndag 10 augusti 2009

Kalaset i kalasväder!

Blev kalasbra å William var super nöjd! :)
Varning för många bilder i detta inlägg..

En glad å nöjd 5åring :))

Hoppborgen var en superhit!
Williams min var obetalbar när han fick se den!!

Vätskekontroll!


Spindelmannentårta å William
ville såklart ha huvudet!


En säkring gick.. :(

Killarna spanar in.. Något besvikna.

Fikade klart..

Öppnade paketen..

Lite lugn å vila en stund..

Så var det hoppborgen som gällde igen.
Säkringen bytt å vi föräldrar var med också :)
Superkul men jobbigt!!!!


Kicki låg risigt till.........Conny hoppade även han ;)

Vätskekontroll igen..

Efteråt behövdes de svalkas ner!
Fiskedammen nere i källarsvalkan..

Sista rycket innan de sista begav sig hemåt.
Lyckat blev det å helt slut var man efteråt..!
Vi avslutade kvällen med pizza å öl/vin ihop med Maria & Daniel
som hjälpte oss att ordna transport för att hämta hoppborgen. *TACK*
Skönt avslut på dagen!

2 kommentarer:

Agneta sa...

Gud vad kul!!! Jag älskar hoppborgar! Skulle kunna tänka mig att ha en sådan i stället för en ful studsmatta.
Nu blev jag riktigt sugen på att hoppa hoppborg!!!! Vill vill vill!!! =)
Kram

3Lmamma sa...

Som jag sagt...vilket kalas!!Väldigt lyckat och roligt...
Att hoppa i hoppborg var inte igår och så himla kul!
Kramis