onsdag 9 september 2009

Att lita eller inte lita på någon..

Det är frågan.
Hur man inte ska göra om man vill att folk ska lita på en!
Ta inte från någon utan att fråga om det är okej..!
Fråga först å låna sen.
Enkelt å gäller alla oavsett!!

Mina skor var ute igår OCH idag på någon annans fötter utan att jag blivit tillfrågad!!! *skitförbannad* Personen tillhör inte min familj.. Men inte ens någon i familjen skulle göra något sådant!
Nu handlar det inte så mycket om att det var ett par skor (jag har ju fler).. Utan att man bara har mage å ta något utan att just FRÅGA. Det är för mig att gå över gränser och sådant beteende gör att jag förlorar förtroendet för inblandade!
Har inte ens fått en ursäkt eller dylikt..
Men vad kan man vänta sig av dem som gör sådant?

*arg*

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Klart man frågar först.
Respektlöst annars!

3Lmamma sa...

Eh va`???På riktigt? Tog dina skor?
Totalt respektlöst....jag hade blivit så arg!!!!
Inget att lita på.
Kramis

Mamma J sa...

Men? Va`?! Finns det på allvar folk som gör så? Som liksom förser sig med andra människors tillhörigheter bara så där?

Helt obegripligt och jag hade nog blivit mer än fly förbannad.