söndag 27 september 2009

PMS

En härlig dag hade jag hoppats på idag. Solen skiner å det är söndag = LEDIG inga måsten! Men då är kroppen tvungen å göra det jobbigt.. Ont i magen å ryggen, lite huvudvärksvarning :( *suck* PMS kallas det tydligen för.
William & Conny ville på bagagelucke loppis.. Så de fick åka utan mig. Här sitter jag nu å klagar av mig lite. Hoppas det ger sig snart!!

Igår fick jag gjort lite kakor å smycken.. Hade fler trevliga besök över :) Idag blir det tydligen lugnare ;)

Å så funderar jag på att det faktiskt är dags för en ny smyckestävling. Ska bara tänka över vilket smycke ni ska få möjlighet att vinna ;)

3 kommentarer:

Helena sa...

Jag vet verkligen vad pms är för ngt kan jag säga!! Äter femal tabletter varje dag och kanske det hjälper lite grann.

kurrelina sa...

Nej ingen smycketävlning ännu, jag åker ju till Spanien den 18:e okt. och blir borta i 6 veckor och vill så gärna vara med och vinna något av dina otroliga smycken, men jag får väl göra som förra gången, köpa ett i stället
kramis

MissC sa...

Kurrelina: Jag kan ju ha ett slutdatum innan den 18:e ;) Va HÄRLIGT å vara i solen i 6 veckor!!!
Jag får nöja mig med en å då blir det ju jobba oxå..