onsdag 23 september 2009

Kakmonster å matguru..



Jag bakar å lagar mat som aldrig förr!
Mest tack vare A ;)
Så idag blev det kolakakor :P
Å köttfärslimpa m. heminlagd gurka.

Massa gott blir det å tristessen över maten
känns som ett minne blott!
Det är kul med nytt å detta med veckomatsedel..
Är här för att stanna. Man slipper den dagliga frågan som alltid är lika irriterande å tidsödande, vad ska vi äta idag?! Nu är det klart å ingen behöver undra. Dessutom tror jag att det sparar in en hel del i pengar också ;)

Imorgon ska vi göra tonfiskpasta :) Mmmm.

2 kommentarer:

Neta sa...

Lägg ut din veckomatsedel, vetja;-) så slipper jag tänka överhuvudtaget! Vicken bra ide'!*hoppar glatt å klappar i händerna*

Agneta sa...

Kul att det funkar för dig!!! Undrar om det skulle göra det för mig... jag har försökt tidigare, har gått sådär...
Håller med Neta, lägg ut! =)

Och gällande träning: För att få ork måste du komma ut och träna. Jobbigt men så är det. Det tipset fick jag för ett tag sen, och det funkar!