måndag 28 september 2009

Sekunder, minuter, timmar

Dagar, veckor, månader, år, decennier!
Tid, det är något som susar förbi..
Innan man vet ordet av så har massor passerat!

Och så mycket som man missar eller inte hinner med. När man har "mer" tid så är det liksom inte tillräckligt ändå, eller så är det så att man inte tar till vara på den då.
Hur som helst så är tid något jag verkligen önskar att jag hade mer av. Jag behöver mer tid till att få mitt skapande i form. Men hur ska det gå till? Inspirationen påverkas mer av tiden än vad jag trodde.
Men som de vise säger, allt har sin tid.
Eller?

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Man behöver tid!
Hoppas att du får det såsmåningom om du inte har det nu.

Kram

mamsen sa...

Tiden ja!
Jag har nu varit helt rökfri i FYRA hela dagar av drygt fyrtiotre år som heltidsrökare!
Och jag har ännu inga problem med detta!
Vad säger du om det?
(nämn inget om detta på FB är du snäll).

Kram

MissC sa...

WOW!!!!!! Jag är suuuuupeeeer IMPAD!!!! Vad du är duktig! Träning å allt!
*stolt dotter*
KRAM