lördag 26 september 2009

Nedräkning!

Om en månad (24:e okt) åker jag till Thailand *längtar* med jobbet i en vecka. Det känns hel lyxigt!!!! Sol, sand, hav å palmer.. Ahhhh... Shit, va det ska bli najs i höstrusket!!
Och jag lovar att jag ska tänka på er alla *fniss*

Jag har längtat tillbaka till Thailand sedan jag/vi var där m William under mammaledigheten. Å nu blir det av, visserligen på ett annat sätt men...
Thailand here I come *soon*

Sen måste vi komma iväg med familjen också.. Jag fyller ju hrm.. 40 nästa år å det är ju en ypperlig present att få då ju, resa dit! *önskarmig*

4 kommentarer:

Agneta sa...

Men vad är det för jobb du har???? Ett sådant vill jag också ha! *avis som bara den*
=)
Kul för dig, och härligt, och underbart!!!

mamsen sa...

Vill meeeeed!
Det var ju så mysigt när William, du och jag var där i tre hela veckor!
Unnar dig ju detta, fast det är ju jobb också men du får säkert egentid på köpet.
Kram kära dotter...

Mita sa...

Med jobbet!!!!!!!!
Fasiken vad nice, om jag är avis??
Japp!!

Helena sa...

Men va har du för jobb som blir bjuden till Thailand. Vart blir det i Thailand? Mitt nästa resmål är ju Thailand och vill åka över jul och nyår men det är ju så dyrt då. Kanske ska vara lite kall och kolla sista minuten resa. Eller så väntar jag till jan-feb. Så avis på dig nu!