måndag 7 december 2009

Back in town.

Helgen har varit fylld av känslor och upplevelser.
Härligt att få tid med familjen även om det i första hand var under tråkiga omständigheter så är det ialla fall värdefullt. Om inte ännu mer då..!
Lillebror fick jag oxå lite tid med :) Myste så mycket det gick.

Sen kom ju syrran med det fantastiska förslaget ULLARED :)
Hon som inte ens gillar att gå i butiker.. Fast det gick superbra.

Tågresan hem blev väl sådär med försende tåg OCH pendeltåg. *suck* Plus att dagen började med inställt pendeltåg..

Jaja.. Nu har ny vecka påbörjats å vi närmar oss jul med stormsteg!! Undrar hur jag ska hinna med allt!
Men det brukar lösa sig ;)

1 kommentar:

Neta sa...

Det ordanar sej vettu, alltid=D Ullared ja, det får nog bli en tur dit framöver.... Har aldrig varit där man man blir ju lite nyfiken;-) Ang mitt misslyckande så gick det rätt bra ändå, jag blev inte halshuggen. Men det gällde en hel del. Jackor och byxor till 35 pers, där jag inte får fram de storlekar de behöver:( rätt mycket pengar.... men värst är ändå att folk blir besvikna. Usch ja, men han tog det rätt lugnt ändå och kunde nog tänka sej att vänta på att de nya kommer in till våren. Ja, han är norrman... dom tar det med ro dom vettu;-)/Kram