söndag 20 december 2009

Tidsbrist.

Är något jag känner att jag har.
Så mycket som ska göras å så mycket jag vill göra..
Vi får se hur mycket jag hinner. Prioritera är ordet som gäller.
Så just nu känns det som om jag håller på att explodera av inre stresskänsla. Vilket resulterar i att en del blir något ostrukturerat och det genererar i slöseri med tid. *suck*
Men ack den som ger sig ;)

Vår tur på julmarknaden blev väl sådär.. Inte världens bästa väder att ge sig ut i. Massor av vitt avfall föll ner från himlen. Men så vackert! Gamla stans julmarknad var väl inte direkt någon större hit. Men vi fick en utflykt tillsammans i alla fall.

Å sen kom min "gamle" far på middag.
Å de sista smyckena blev gjorda. Något som är klart :))

Nä, nu ska jag slå in lite klappar.

Hohoho..

1 kommentar:

kurrelina sa...

GOD JUL och försök ta det lite lugnt.