måndag 14 december 2009

Pinsamt..!!!

Var det bara jag som tyckte Eriks tjej var extremt pinsam????!!
Okej att hon gick upp för å ge honom en kram men att stanna kvar å dansa å ja vad hon nu höll på med. Det blev ju bara pinsamt!! Jag skämdes å Eriks vägnar.
Sa högt mot tv-rutan att hon skulle gå ner!!
*som om det skulle hjälpa* ;)

Helgen i övrigt flög förbi, med firande av "svägerska" på lördagen och Luciaglögg hos grannarna på söndagen.

Svisch så var den förbi!

Å nu är det massa vit snö ute :)
Bättre det än det gråa trista!

6 kommentarer:

Agneta sa...

Jag håller med!!! Otroligt pinsam - kunde hon inte gett honom den stunden???!!! Det var ju han som skulle glänsa!

Anna sa...

Ang Eriks flickvän så kan jag bara hålla med.. Oh my va pinsamt det blev..

Idag kom smyckena och jag är jätte nöjd! =) Dom kommer att bli helt perfekta julklappar! Tack så jätte mycket!

Anonym sa...

Jag tycker synd om den stackars lilla flickan som fått så mycket skit.

MissC sa...

stort och smått: Ja det var ju hans stund..

Anna: Åh, vá kul att du är nöjd :)

Anonym: Jag såg i eftermiddags att hon fått en del skit, klart det är något synd om henne. Men det var fortfarande pinsamt.

Suzan sa...

haha glad över att jag inte såg det där ;)

Mita sa...

Pimsamt var bara förnamnet.....fatta vad massor av flickidoler som nu tappade sina drömmar...