tisdag 8 december 2009

Hysterisk..

..Start på denna vecka känns det som!!
Jag har knappt hunnit andas sedan jag lämnade Göteborg.
Massor som ska fixas å så ska man ju jobba på det.
Visserligen är jag något av en expert på att utföra "sysslor" under stress. Men sömnen har blivit något lidande å då blir det hela mer trögare.

Vi har lämnat marsvinen åter till djuraffären. Och nu bor här en dvärghamster som var tanken från början. Känns mycket bättre. :)

Nu ska jag sova..
Natti natti.

(Bloggandet är lite lidande nu känner jag och jag är väl inte direkt inspirerande heller.. Men ha tålamod med mig, jag hoppas på ljusare tider. Å de brukar komma! Optimist som jag är :))

2 kommentarer:

kurrelina sa...

Dvärghamnster? Hur små är dom när en vanlig hamster är så liten?

Hoppas du har en fin dag.

Nordic sa...

Jag tycker om att du är optimist för det smittar av sig.. kram!