söndag 6 december 2009

Ullared.

Fenomenet Ullared... Har jag fått uppleva nu :)
Shit! Fick en smärre chock, en positiv men jisses så mycket!!
Hade inte ens efter att jag kollat programmet kunnat föreställa mig detta. De har ju allt i princip. Å inte alls bara skit.. Långt ifrån! Jag har bestämt att jag vill dit igen. Trots att det var hysteriskt mycket folk!! För vad man behöver är massor av tid om man ska hinna se allt. Och det hade inte vi när vi kom dit..
Vi strosade runt i affärerna å matställena utanför i ngr timmar för att vänta ut kön som var över 1 1/2 timma lång när vi kom. Så inne i den stora byggnaden var vi "bara" 2 1/2 timme. Och det räcker inte!!!!!!!

Butikerna utanför är absolut värda besök de med!
Plus att där fanns panduro outlet :P

I´m going back! *hehe*

1 kommentar:

Mita sa...

Jag var på Ullared en tidig måndag i april och det var nästan folktomt, fyndade massor av saker.