torsdag 11 februari 2010

Back on track..

..Förhoppningsvis sker detta inom de närmsta dagarna..!
Pratade med min läkare idag (fick äntligen tag på honom)
så han gav mig en stark penicillinkur på 7 dagar.
Vilket borde få död på s k i t e n!

Det lustiga är att jag under dessa 6 veckor endast varit hemma i 3 arbetsdagar. Men varje gång jag varit ledig så har jag kraschat.. Precis som att kroppen vet att jag behöver vara på jobbet.
Igår var jag ledig å då låg jag i ett mörkt rum. Idag var det rätt så illa men med lite treo comp så har jag klarat av ett långpass :)

Men snart slipper jag förhoppningsvis
känna mig som en tablettmissbrukare!!

4 kommentarer:

Olelsi / Nettan sa...

Hoppas att du kryar på dig.

Kram Olelsi/ Nettan i Hälsingland.

kurrelina sa...

Usch det låter verkligen jobbigt att vara dålig så länge, tycker det verkar vara en konstig läkare du varit till, bihåleinflammation visar sig ju att man har ont när man böjer ner huvudet. Jag har aldrig haft det men hört att det är så.
Hoppas dundermedecinen tar bort skiten nu
kramis

nillas liv på pinnen sa...

Sex veckor är väldigt lång tid att vara sjuk. Föstår att du är less.
Jag håller tummarna för att du blir frisk nu!

Annelie sa...

Du ska vara rädd om dig, du lever bara ett liv, i detta liv om man så säger... Snart har jag "fixat" klart här så att jag kan släppa in dig..haha (jag VET att du inte bryr dig men ändå). Kanske en tripp hit snart, när du har ork förstås..?

Kram!