måndag 15 februari 2010

Huvud axlar knä å tå..

..Knä å tå..
Klarar jag av utan att huvudet känns som det ska explodera å att ögonen ska ploppa ut! *jippie* Jag är betydligt bättre :) Blodtrycket är fortfarande lågt.. Men så har jag ju "normalt", extremt lågt. Men har kännt av det mer denna period. 80 över 60, eller hur man nu säger..

Mitt öra är som det är.. Rinexin å nasomet fick jag mot detta. Snart har jag tagit det i 2veckor, å ingen skillnad. Nog för att jag har nedsatt hörsel på det örat annars.. Men nu är det ju totalt stängt!
Hoppas inte jag skadade trumhinnan då jag spolade örat med på tok för varmt vatten..! I fall det var en vaxpropp, vilket det ju inte var! Hoppas, hoppas att det ger sig!
Jag hör sämre än en äldre med illa hörsel ;)

Men annars så är det hopp om livet *skratt*
Känns skönt å kunna vara aktiv igen :)

7 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Grattis får man nästan säga!
Att vara förkyld så länge sliter...

MissC sa...

Haha.. Ja tack Nilla!! Att det sliter ja.

kurrelina sa...

Skönt att skallebanken blivit bättre och du ska se att snart hör du normalt igen, har hört att det är en envis förkylning som härjar just nu.
kramis

MissC sa...

Tack för din omtanke Kurrelina :)
Kram

nillas liv på pinnen sa...

Tips!

http://mettesfoto.blogg.se/

Mita sa...

Skönt att du är på tillfrisknande!

MissC sa...

Nilla: Tack för att du tänker på mig :) Men min ekonomi tillåter inte att jag anlitar någon för att fota mina smycken..

Mita: Det samma önskar jag dig :)