fredag 5 februari 2010

Gnällblogg..

..Är risken att detta förvandlas till..!!!
Men f_n nu får det faktiskt räcka! *frustrerad*
Den här jäkla förkylningen tar snart knäcken på mig. Läkarn sa att det inte var bihåleinflammation då jag inte hade ont när han tryckte över "benet" som är under ögonen.
Så jag fick avsvällande mediciner som inte har gjort någon verkan alls :(

Jag har ont som f_n bakom ögonen och i pannan plus mellan ögonbrynen. Å så kan jag inte titta ner och absolut inte böja mig ner utan att det känns som att mitt förstoppade huvud ska explodera! Å mitt öra är stängt så där hör jag pulsen hela tiden..
Någon som kan sätta diagnos?
Själv gissar jag på att läkaren har fel.

*suck* 5 förbaskade veckor har jag haft förkylning nu!
Snart är jag gråtfärdig..

5 kommentarer:

kurrelina sa...

Byt läkare.....för så länge ska du inte må så dåligt.
kramis

Mita sa...

Men kan du inte pröva någon alternativ behandling?

Knaster sa...

Ett litet tips för att boosta immunförsvaret: ta hästdoser av D-vitamin och ät omega-3 tillskott! Det håller iaf mig o pappa någolunda friska under vintern!

Vi kör på "D-Pearls" och "Fritt flyt Omega-3"

MissC sa...

Kurrelina: Jag är glad att jag överhuvudtaget tog mig till en ;) Håller på å försöker få tag på dem borta på hälsan igen..

Mita: Vad tänker du på?

Cindy: Kan inte minnas sist jag var så här förkyld! Brukar inte drabbas speciellt av något.. Men nån gång ska väl vara min tur ;)
Känns som om jag knaprar det mesta som går :P
Kram

Mita sa...

Gå och ta en chackrabalansering med kristallhealing!