söndag 21 mars 2010

Feber..svammel..

Jag börjar få resfeber....! Undrar hur jag ska hinna/orka allt jag tänkt göra innan, det är en del. Imorgon är sista dagen att få något gjort. Jag mår rent ut sagt S.K.I.T! Pencillinet känns inte som att det gör någon verkan.
Skypade med familjen i Göteborg tidigare.. De tyckte jag såg sliten ut. Så jag satte på mig solglasögon för att inte ge dem mardrömmar ;)

Nä nu ska jag slappa lite...
Har fixat de sista smyckena som var beställda, lagat middag å tvättat och på det mått dåligt.
Så jag är värd att slappa.

2 kommentarer:

Anna sa...

Hoppas att du inte stressar ihjäl dig innan ni åker. Och hoppas att ni får det helt fantastiskt när ni är borta! =) Kram

kurrelina sa...

Hoppas du kommer att må bättre efter din resa. Tycker du haft tillräckligt nu.
Var rädd om dig