lördag 27 mars 2010

Klappar mig själv på axeln..

Japp det gör jag! :)

Igår sprang jag på bandet undertiden A cyklade. Det blev 1,5 km. Och imorse klev jag upp tidigt å var ute redan o7 och gick i rask takt på strandpromenaden i 45 min. *stolt*
A ligger å tar sovmorgon.. Kan behövas då det blev sen sänggång till följd av bingo, som A vann en runda på. Hela 69 euro! Vi hade jätte trevligt!! Men i dag är hon trött ;)

På tal om trevligt.. Mitt ansikte ser inte speciellt trevligt ut! Inte ett dugg.. Med risk för att skrämma slag på en del ska jag dela med mig av en bild. *VARNING*

Myggbiten.. Finns fler ställen men detta slår allt!
Skitkul, NOT!!!!

Nä, nu ska jag äta gröt.
Adios.

5 kommentarer:

Agneta sa...

Ajdå. Hoppas det lägger sig snart.

Mita sa...

Ajajaj, det ser ju inte direkt skönt ut, hoppas ändå att du kan njuta av tillvaron därnere

Annelie sa...

Sussie...!!! Du är så bra! Tycker dessutom du är snygg med myggbett som utan..kram!

Anna sa...

Hoppas att ni har det kanon på vintersol! =)
En annan har precis kommit hem till kylan igen. =(
Och det där med myggbiten känner jag igen, myggen i Egypten var inte att leka med den här gången..

Hoppas att ni hardet fantastiskt i solen iaf!!
Kram

kurrelina sa...

Oj då så du ser ut, dessa hemska moskitos, enda fördelen är att efter några bett så blir det inte så stora bulor.
Njut och ha det jättebäst.
kramis