torsdag 4 mars 2010

Främling i huset..!

Min sambo har inget hår på sitt huvud (inget nytt) Men han har däremot alltid bockskägg å mustach..
Här om dagen fick han sig ett ryck å rakade av allt!!! :O
Så det håret som existerar på hans huvud är hans ögonbryn.
Om han inte får för sig att ta de med rakhyveln också..
Vilket gudförbjude!!
(Inte för att jag direkt tror på gud, mer ett uttryck. Fast det är ju ett helt annat inlägg.)

Men vad jag ville säga med detta är att det känns som om jag har en helt annan man i mitt hus. Jag vill ha tillbaka min man som han brukar se ut!! (Jag vet att det växer ut ;)

3 kommentarer:

kurrelina sa...

Men då har du ju fått en ny man att gossa med och inget hår som är i vägen *L*
Skägg växer fort så snart är han din gamla vanliga man igen.
Ha det gott
kramis

Annelie sa...

Åhhhhhh, jag förstår dig!!!! En kväll gjorde Kärleken samma sak men sparade en konstig mustah...GALET! Skägg, väx ut! Kram

MissC sa...

Kurrelina: Men jag vill gossa med han jag blev ihop med *skratt*

Annelie: JA!! Tänk om jag skulle få för mig å snagga mig! Typ samma sak ;)