onsdag 10 mars 2010

Katastrofen..

..Är total!!
Ringde för att boka tid för klippning hos min frisör sedan -97..
Det var nästan ett år sedan jag var där..! Har inte riktigt prioriterat detta med frisyr. Håret har växt å nu kan man verkligen snacka om Hårfager ;) Men nu måste det kapas en bit.

då har han sålt sin del i salongen och dragit till Italien för att jobba i Florens!!!! Så kan man ju bara inte göra!

Ringde bums upp honom på mobilen, å frågade vad han sysslar med ;) Såklart det är kul för honom å hans lilla familj! Missunnar honom absolut inte detta!
Men undrar vad darling säger om att jag måste klippa mig hos honom..?? Flygbiljett, hotell, förtäring och klippning.. Hmmm... Snacka om saftig nota!

Får helt enkelt testa den tjejen på salongen jag fick tid hos.. Mattias sa att hon var toppen, han känner mig rätt så bra. Vi har tidigare år umgåtts privat också å han är den enda frisör jag varit nöjd med. Jag är extremt petig med detaljer å så.. (kan vara jobbigt även för mig ;))

Så nästa vecka ska jag utsätta mig för en stor utmaning!!!
Jag lovar att berätta hur det gick.

N.E.R.V.Ö.S
(kanske ska strunta i att klippa mig)

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Jag skulle per omedelbart ta tåget till Florens!

MissC sa...

Ahaaa.. Är det så det stavas!! ;) Mmm jag är bra sugen, men min sambo tycker annat.

Annelie sa...

Du kommer bli så snygg...