torsdag 25 mars 2010

Holà!!

Hoppas ni har det bra där hemma i kylan *hehe*
Här i värmen är det ljuvligt!! Dagarna svischar förbi.
Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på denna gång.. Men kanske nästa. Det är ett speciellt datarum man får hålla sig i :( Vi hade ju hoppats på trådlöst..! Men, men.. Är väl inte därför folk ska vara här.. För å sitta vid en dator ;) Så det blir väl inte så tätt mellan inläggen här.

Ska ha 3 lediga tillfällen för mig själv á 8 timmar, få se vad jag hittar på då. Men det lär ju inte vara något problem med sysselsättningen ;) Här är det toppen! Hela Los Cristianos är handikapp anpassat. Kalas bra. Man tar sig fram överallt. Människorna här på Vintersol är super, som en enda liten familj.

Men nu ska jag tillbaka till rummet å hämta Annelie å sen blir det middag. Å ja, maten här på vintersol är toppen. Vi har färglada armband på oss hela tiden för å visa att vi hör hit å så har vi ju då tillgång till maten med det. Sen när vi är utanför området, ser vi ut som förrymda fångar *fniss*

Ha det gött! Det ska vi!! :P

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Blev lite orolig att du inte skulle komma iväg med tanke på den uppblommande bihåleinflammationen. Det var ju bra att det inte blev fallet. Ha det så skönt, lite åt mig också!

3Lmamma sa...

Låter som du har det trevligt...inte alls avis...f-låt men stavningspolisen..Hola är utan accent...;0)
Njuuut, disfruta..puss & kram

MissC sa...

Nilla: Inte en chans i världen att bihåls å öroninflammation kan hålla mig borta från solen!!! Jag mår bättre :) Dock är mitt öra vätskefyllt fortfarande :( Men det ska nog ge sig. Jag ska njuta åt dig med *lovar*

Kikki: Det är trevligt!! :) Å jag njuter så fort jag får tillfälle.. Ska vara ledig vid 3 tillfällen á 8 timmar. Då ska jag njuuta x-tra!!
Puss puss

mamsen sa...

Skönt att höra att du har det gott, fortsätt med det :) Hoppas ni får riktigt fina veckor där nere båda två. Kramar i massor