torsdag 26 november 2009

♥ Älskade son! ♥

Han kan göra vilken dag som helst till en härlig dag!!

Han blev såklart överlycklig då jag inte skulle åka ngn stanns..!
-Mamma vill du inte åka från mig!? *hjärtat smälter*
-Nä, jag stannar med dig och pappa i helgen, du får vara ledig imorgon!
-Jippi!!!!
Å så får jag jordens kram :)

Som jag sa tidigare idag, då jag precis fått veta att resan blir inställd.
-Det finns väl nån jävla mening med den här s-k-i-t-e-n också!!? ;)
Ja, å det är väl så.
Jag tror ju lite (eller mer ;)), att allt har en mening någonstans..
Men det är ju absolut inte lätt att se den då, här å nu..!!

Fick veta när jag kom hem ikväll, att William haft ett foto på mig & honom i soffan som han kärleksfullt å lite snyftandes kollat på å längtat efter mig.

Älskade älskade pojke!

Så jag ska se till å ha en ljuvlig helg med min älskade son å darling!

6 kommentarer:

3Lmamma sa...

Härlit att william att han fick att se ljuspunkter i att du ej kunde åka..Allt händer för att skäl....(nästan allt?) Njuut av helgen.puss & kram

mamsen sa...

Meningen med detta kanske är så enkelt, att du just denna helgen skulle vara hemma med familjen och bara mysa! Ha en fantastisk helg tillsammans....

MissC sa...

Jaa.. Det är väl så. Jag ska vara hemma å mysa med de mina ;)

mockapocka sa...

Inte så sällan är det barnen som får oss att landa och "se". De väcker/ruskar upp känslor med sin omedelbara närvaro. Man bara smälter.
Fast jag förstår att det var en besvikelse att inte komma iväg på egen tripp. Man behöver sådant också ibland.

Mita sa...

Ha nu en skön helg med de dina!!

3Lmamma sa...

Redigerar min kommentar, bråttom när jag skrev???
Härligt att william fick dig att se ljuspunkter i att du ej kunde åka..Allt händer för ett skäl....(nästan allt?) Njuut av helgen.puss & kram
Och tack för kommentar på min blogg...Jag säger DITO!!!
Puzzar