måndag 9 november 2009

Sssccwooopp!

Så var helgen förbi!!!
Hann jag ens njuta..?

Näe.

3 kommentarer:

Mita sa...

Klart du han, lite ialla fall, eller?

nillas liv på pinnen sa...

Det är bra UNDERLIGT att helgerna går så fort. Hur går det till liksom? Om det ska fortsätta i det här tempot kommer man ju snart trilla av pinn =(

Agneta sa...

Jag utmanar dig nu! Du ska ut och springa i 20 minuter, i kväll eller i morgon (eller till helgen). Du ska inte springa snabbt utan jogga lite lätt. Du kommer kanske få blodsmak i munnen och ont i benen, och tycka att det är skittrist och urjobbigt - och det är helt normalt! Efteråt kommer du vara trött - men väldigt nöjd med dig själv!
En vecka senare gör du samma sak! Och veckan därpå.
Efter några veckor ökar du till två joggingtillfällen i veckan, eller ökar till 30 minuter (eller mer om du känner för det).

Det viktigaste här är att inte fundera om du ska ut och springa eller inte! Du Ska Ut. Välj vilken kväll i veckan som ska vara din joggingkväll. Eller om du tar en lördag eller söndag när det är ljust (vilket är att föredra)

Och då ska du bara ut!

När jag slutade fundera på om jag skulle ut och springa eller inte och bara Bestämde mig, då gick det också mycket lättare.
Och så får man leva på känslan som man får efteråt! Den är obetalbar!

Antar du utmaningen?!