måndag 23 november 2009

Ödla!

Jag känner mig som en sådan..
Ömsande ödla! Min lilla bränna jag fick i Thailand..
Den håller på att försvinna! Jag fäller hudflagor som om det snöade, överallt å att jag skrubbar har inte hjälpt :( Vita hudflingor här å där. *fräscht* Ehh NOT.
Å jag sörjer min fina lilla bränna *snyft*

Åter till det sjukligt tröttbleka utseendet!
Skrämma folk på gator å torg.. Men, men.
Solarium då? Nja, jag vet inte.. Solade mycket solarium förr men det finns ju en massa skit man kan få från dem. Vet inte om jag vågar utsätta mig för det! Fast det finns ju ståsolarium. *Hmm*

Men orka hålla på!
Nä, jag får helt enkelt stå ut med spegelbilden å folk få bli skrämda bäst de vill! *skratt*

Slut svammlat från fröken ödla ;)

2 kommentarer:

Agneta sa...

Våga vägra solariebränna!
Jag hatar att vara vinterglåmig men jag sminkar lite grann, och sen får folk låta bli att titta om de stör sig!

MissC sa...

Jag har inte solat solarium på flera år..! :)
Men shit vad det är trist å vara blek.
Fast det blir nog blekheten som segrar ;))

Å jag får sminka mig jag med :)