fredag 6 november 2009

Thailand.

Okej så har jag energi nog att lägga in lite bilder från vår vecka i Thailand. Resan var på det hela när jag nu blickar bakåt, bra. Hinder att övervinna och dagar dränkta i sol. Att få ha varit där med A och hennes familj är något jag är otroligt glad över! Och lilltjejen och jag fick en närmare relation. Väl hemma kom tröttheten vilket kanske inte är så konstigt.. Nu börjar jag känna mig som mig själv igen. Men om jag blev tillfrågad att åka igen, så skulle jag inte tveka!!

Börjar med resan ner..
Gott om plats för benen :)
Maten var helt okej..
Drickat var helt gratis :P
Egen tv vid stolen.........Parfymer på toaletten!
Fortsätter imorgon, tog sån tid m uppladdningen av bilderna!

4 kommentarer:

Agneta sa...

Ser härligt ut! God mat! Mmmm...

nillas liv på pinnen sa...

Wow!
Lyxklass verkar det som. Härligt!

Mita sa...

Flög ni med Thai Air eller? Det ser ju ut som värsta lyxresan=)

MissC sa...

Jepp vi flög m Thai Air å ja det var lite lyxigt ;) Ingen ekonomiklass här inte *fniss* Men flyger jag för egna pengar då blir det tyvärr ekonomi..