söndag 15 november 2009

Jag blinkar..

..Å snart är helgen förbi! *suck* Det går alldeles för fort!!
Igår hälsade vi på min pappa.. Han blev jätteglad och det var kul att se boendet han fått nu. Sen blev det körslaget och Die Hard 4.0
(den hade jag inte sett)

Idag var tanken att åka skridskor i Kungsan..
Men vädret är inte det optimala för den sysselsättningen.
Det regnar!!
Undrar vad vi ska göra istället..
Kallt å blött.. Massa regn!
Det är väl en skälig ursäkt till att inte springa!!?
Jag är inte ett dugg sugen på å ge mig ut i vattnet :(


4 kommentarer:

Neta sa...

Tråkigt väder här också! stannar inne och myser. (glad att jag inte hängt på utmaningen)men för dej är ju då inte regn nån giltig orsak till att inte springa, he he ;-)/Kram

Neta sa...

vi hälsade på varandra samtidigt nu tror jag=D jo det blev en eos 500d. ska bli spännande!! får nog gå en kurs jag oxå, annars har jag ju Tommy J att rådfråga;-)

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

ut o spring!! i just did! =)

nillas liv på pinnen sa...

Fast det är faktiskt skönt att springa i regn, iallafall duggregn.