torsdag 12 november 2009

Champange & praliner

Igår förgylldes Stockholms stad med besök av min kusin, mina bonus kusiner med mamma och ett par vänner till dem.. :) Så min arbetsgivare lät mig gå tidigare *tack* ett gäng timmar från jobbet.
Vilket gjorde att jag kunde åka till hotellet de befann sig på. Å där inmundigades champange och praliner! Jag fick champange :P Men pralinerna var slut... Efter 3 timmars tjötande kom vi iväg in till city för god mat och mer alkoholhaltig dryck. Vi hade supertrevligt! Och jag är så glad att jag hade möjlighet att få umgås med dem.

Det blev sent och jag var inte i piggaste laget i morse...
Det var inte dem heller ;)) De kom "hem" senare än mig!

Alltid lika kul att träffa la familia och
alltid lika vemodigt att skiljas..!

Men förhoppningsvis förgyller jag Göteborg
med ett besök i slutet av november :)

Inga kommentarer: