tisdag 24 november 2009

Rivstart..!

Såååå trött!! Näst intill koma när klockan ringer.
Ligger å snozar... Orkar inte gå upp!
I dvalan hör jag något.. Hemtelefonen ringer!? Vem är det?
Kastar mig upp!! Hinner såklart inte svara.
Shit! Klockan är 8 *hjälp*
Så blev det fart på dököttet!!

Ont som f-n har jag i rygg å mage!! Den där skitveckan nu :(

Jag är fortfarande trött, det grusar å svider i ögonen.
A ligger i sängen å verkar lika trött. Så jag tar en kopp kaffe.

Vet fortfarande inte vem som ringde..

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Någon som visste att du behövde väckas kanske?
T o m jag somnar om på mornarna nuförtiden efter att väckarklockan ringt. Det har jag inte gjort sen innan jag fick mina barn tror jag.

Anonym sa...

Tjena på dig, jag var å kollade in dina smycken, och ja det var nästan ett likadant armband, fniss. Men som du sa det finns många människor och många ideer så på största sannolikhet är det någon/några som gör liknande saker... så är det ju. Jag har en kollega som börjat med smycken, och hon har en hel del liknande saker som jag :o) Ditt armband var fint -Det med Miss C Design. (Alla dina smycken är ju fina, men du fattar vad jag menar).

Jag har "botemedlet" mot skitveckan om du är intresserad ;o), något jag jobbar med kan hjälpa dig :o)
Nää nu ska jag fixa med lite kort och sedan hop i säng, är helt lut.
Kram på dig
P :O))