fredag 3 juli 2009

Drömjobbet..

..Tror jag faktiskt jag har hittat.
De är underbara å vi är så lika på många sätt.
Hmm.. Betyder det att jag är underbar?? Hehehe!! *skämt*
Äsch, ni fattar vad jag menar. Känns som om jag och ingen annan ska vara där. Längtar till på måndag :) Hoppas nu bara att jag kan göra så bra ifrån mig som jag tror.. Och att min brukare kommer att kunna känna sig trygg med mig. Även vad det gäller detta med att inte ramla!!!! *viktigt*
Funderar på att uppta styrketräningen igen. Det var ju ett gäng år sedan. Hrm, snarare decennium! Ska gå å testa på grannen ;))

2 kommentarer:

mamsen sa...

Träna du gumman, du bör ju också springa lite hehe

Helena sa...

Hej tjejen i solen för här tittar solen fram faktiskt och då är jag hemma i Uppsala.

Ja det var verkligen helt fantastiskt och det kändes som vi va utomlands. Jag kommer sannerligen åka tbx igen. Har du varit på västkusten?
Idag blir det en tvätt-städ dag för det är så skitigt på golven här hemma, för man har inte brytt sig så mycket när solen har varit framme. Men nu måste jag ta tag i det.

Grattis till jobbet!! Är det personlig assistent du ska jobba som? Kul att du har hittat ditt drömjobb. Jag har inte gjort det än :)

Soliga kramar från mig