måndag 27 juli 2009

Otroligt duktig..

..å effektiv är jag på att uppdatera här i bloggen.. NOT!
Ledsen gott folk men vågar inte lova att jag kommer bättra mig den närmaste tiden.. Men helt dött ska jag väl lyckas undanhålla att det blir här.

Idag har jag och William haft en skön dag med Kikki å Leon + de mindre sötisarna. Vi åkte å hälsade på en gemensam väninna som fick bäbis den 8:e. Sen tog vi en tur på söder.. Kikki hade ärende å barnen fick leka lite, sen blev det middag på Mc Donalds. Så en heldag blev det. Första semesterdagen är nu avklarad å den var bara bra å med bra väder också för den delen :))

Pözz på er!

2 kommentarer:

3Lmamma sa...

Neeeeej, du hann före;00)
Tack sötaste för en mysig dag!
Pussssssssssss

Mika sa...

Vem är duktig på att uppdatera bloggen..? Inte jag... börjar nääääästan få dåligt samvete...men bara nästan. Duktigare är jag däremot på att läsa andras!

Härlig kanotdag!

Mika