söndag 19 juli 2009

Kort å gott..

Har inte mycket energi just nu.. Men har troligen återhämtat mig till imorgon då jag ska jobba. Det har gått i ett, ett bra tag nu å såklart det tar ut sin rätt!

De senaste dagarna har jag haft detta för mig ;)
Efter jobbet i fredags begav jag mig direkt in till stan å hade en super mysig eftermiddag/kväll med Patrizia :) Det var längesedan å det kändes som "förr" *glad*

Sen tidigt upp på lördagen för å åka till Nynäshamn å sätta familjen å grannen Manfred i vattnet *fniss* Nämligen för att paddla kajak som man monterar ihop.. Modell äldre :) Jag & Brigitte (Manfreds fru) promenerade å fikade å slöt upp med kajak gänget vid ett par ställen :)) Så himla härlig dag å miljö!!!
Bilder kommer jag lovar!!! *lite för trött nu bara..*

Efter detta lite käk å så hem å ta emot Karina å Roland m barnen :)
Vi grillade å hade mysigt. (synd bara att jag var så trött) Dags å käka lite järntabletter igen tror jag..!
De stannade över natten å idag firade vi Rolle i efterskott. *surprise*

Nu ska jag snart göra mig klar för sängen.. :)

1 kommentar:

Annelie sa...

Men wow vilken helg!!! Nynäshamn, där har jag vuxit upp, min hemstad!

Hoppas vi ses snart, kram!