onsdag 15 juli 2009

Hej folket..!

Hinner inte med ngn datortid riktigt.. Men tänkte lägga in ett par bilder från Göteborgsvistelsen. Hoppas ni har det bra! Jag ser fram emot riktig längre ledighet som nalkas om ca: 1 1/2 vecka :)) Sådan, där man kan tillåta sig att slappna av å inte tänka på att leta jobb. Känns lyxigt!

Men här, håll tillgodo :)

Massa kul Tv-spel fanns det hos moster Linda :)

Busiga moster Linda å Josefine.... William somnade gott med Psycho som sällskap!

Lisebergsbanan bakom åkte vi 2ggr!......Linda "älskar" allt som snurrar.. *hehe*
Regnskydden kom till användning..

Wiiiihoooo.. William showade järnet ;))
Hemgång efter 10timmar! *helt slut*

William gjorde porträtt av mormor....Middag blev det hos mamma & Jörgen.
Sista kvällen innan hemfärd..

4 kommentarer:

mamsen sa...

Finaste porträtt jag någonsin fått eller kommer att få! En hel massa kramar...

nillas liv på pinnen sa...

Mysiga bilder!
Förstår att du ser fram emot sommarledighet. Sommaren är ju typ till för ledighet.

Kram från en sommarledig =)

©Annelieh sa...

Åhhhh, vilka bilder..vilken kärlek! Jag tycker fortfarande att W är skitsöt i sin nya frilla! KRAAAAAAAAAM//Annelie

Helena sa...

Jag älskar att åka karusell. Jag blir som ett litet barn när jag kommer till ett nöjesfält :)
Ni ser ut att ha haft det skitkul. skönt för dig med lite semester snart. Va ska ni då hitta på? Leta jobb? Trodde du hade hittat ditt drömjobb? men jag kanske missuppfattade allt?
Ha en underbar dag
Varma kramar