onsdag 29 juli 2009

Effektiv..

..Har jag i alla fall varit ute i den riktiga världen ;)
Har knappt fattat att jag har semester.. Det har inte varit en lugn stund.. Fullt ös hela tiden! Umgås med vänner å familj, städa, tvätta. Ute i stora staden på middagar å bankat 3 namn halsband (3 olika modeller). Lyckades utan å förstöra en enda. *phu*
Dessutom har jag lyckats få in 3 "nya" (de har vart klara i månader) produkter i webbutiken!!
Så nu känner jag mig faktiskt lite nöjd! :)

Imorgon ska vi iväg å träffa Annelie å Maxen, jag å William.
Till helgen kommer mamma, Jörgen, syrran & Josefine så då får jag en skön dos av familjen :))

Å så har jag beställt fint väder också!

Ha det bäst så länge!!

2 kommentarer:

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

HEJ SWEETS!
tänkte kanske det e lika bra ja svarar här med;) det e en jättefin "cirkuskonstnär" som målat min profil hon är helt makalöst duktig! Tie Granholm heter hon!

©Annelieh sa...

Hey!
Tack för igår...alltid lika trevligt att träffa dig!! Och William och din övriga familj, saknar dig redan! Kram //Annelie