onsdag 8 juli 2009

Sorg å slit!!!

*gråter* William är korthårig!! :(
Dessutom är han klippt helt galet fult! Karlar verkar inte fatta att det är viktigt vart man går å klipper sig ;) Kommer att behövas fixas till.. Jag vill ha min långhårige son tillbaka!! *snyft*

Jag har jobbat hemma med smycken å så nästan ända sedan jag kom hem från jobbet å nu är jag strax klar. Bara det sista som skall packas in.. *jäsp* Får nog ta det allra sista imorgon. Ska ju klara av att komma ur sängen också!

Natti natti

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Tur att hår växer då.
Men med hans leende är det nog inte så många som ser ifall han är ojämnt klippt.

Kram

Stort och smått sa...

Han är säkert jättesöt ändå! Och det växer ju ut!
Det är vad jag intalar mig själv just nu... min klippning i måndags blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Men det växer ju ut. (Jävligt långsamt, dock)
:-/

Mika sa...

Usch ja... hår... så otroligt personligt... min dotter bestämde att hon ville ha page när hon satt i frisörstolen.
Jag visste inte vad jag skulle säga... Det blev:
Ja... ok du bestämmer själv...
Sedan började jag nästan gråta när jag såg lockarna falla...
*snyft*
Men hon blev jättenöjd... tur är väl det!

Kram
Mika

Mita sa...

Var glad att han inte kom hem helrakad, men det växer ju ut som tur är...