torsdag 2 juli 2009

Wiiiiiihooooo..!!!

Jag har massor att berätta egentligen..
De senaste dagarna har varit fullt upp :)) *positivt*
Bara det att jag egentligen inte har tid å sitta här ;)

Lillkillen har feber idag :( Jag ska göra ett inlägg ikväll å
uppdatera er på vad jag/vi haft för oss ;)

Men så till mitt glädjerop............................
De ville ha en Sussi :) Jag fick jobbet!!!!!!
*så jäkla glad är jag*
De hade träffat fler men föll hela tiden tillbaka till mig :P
Enda var ju mitt obefintliga körkort..
Men det får ju bli en intensivkurs, å färdtjänst sålänge.

Wiiiiiiihoooooooo!!!!!!
Ni hör mig säkert vart än ni befinner er ;)

12 kommentarer:

©Annelieh sa...

GRATTIS!!!!!! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

nillas liv på pinnen sa...

AAAAH, va roligt!!!
STOR GRATTISKRAM!!!

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

åh! grattis! vad roligt! kram!

Agneta sa...

Grattis!!! Vad roligt!!!
Ser fram mot att höra mer! :)
Kram

Karina sa...

Såklart :) Rolit Sussi. Skönt att nu va tvingat att ta ett körkort. Frihet gumman :)

Grattis.
Kram

Ida sa...

GRATTIS TJEJEN!!!! Ditt rop hördes till Sundsvall iaf! Härligt!!
:D Fira ordentligt nu!
Kram

3Lmamma sa...

Jag säger det igen GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTiiiiiiiiiiiiiiiiiiSSSSSSSSSSSS!!Det passar dig som handen i handsken.
Synd bara att det innebar att vi ej kunde ses imorgon..vi får boka en anna dag snarast!Puss

MissC sa...

Hej alla ni goa!!!
Tack för era grattis å värmande kommentarer! :) Jag är super glad!
Och ja det verkar ju som att det snart blir körkort också ;)

Suzan sa...

GRATTIS!!!

Mita sa...

Du ser...så bra det blev...GRATTIS på dig!

Anna sa...

Grattis, gud va roligt! Hoppas di kommer trivas som fisken i vattnet!

Mamma J sa...

Har ju varit lite frånvarande en period (och är snart igen) men bara måste ju få GRATTA så jättejättemycket till nya jobbet!!!

Sååå glad jag är för din skull, vad fantastiskt roligt att det var just dig de ville ha - och just dem DU ville ha!!