måndag 6 juli 2009

Mosig..

..Jag har haft en toppen start på nya jobbet idag. Och det kommer bara att bli bättre känns det som :) Men trött som få är jag!! Sov knappt något inatt, har lite svårt att göra det när det är ngt nytt som väntar. Men dagen svischade förbi! Vi åt kall lunch då vi pladdrade så mycket ;))

Sen bar det iväg till huvudstaden för en snabb träff med Nilla och Annelie (min spännande träff;)) Verkligen super trevligt *önskade att det fanns mer tid bara* Men hoppas det blir fler tillfällen! Precis som Mockapocka är Nilla en fräsch å härlig kvinna :) Syns att dem är syskon :))

Nu ska jag hoppa i säng å tyvärr vara super tråkig här hemma.. Även om jag har sovmorgon imorgon. För efter jobbet imorgon bär det av in till staden igen. Jag å min kära granne Maria ska strosa i lite affärer å sen käka middag ute :) Mitt tack till henne efter akutkvällen..

Sussa Gott!
Det ska jag :) *hoppas*

8 kommentarer:

mockapocka sa...

Men VA!?! Här är man borta en liten vecka och jag inser att jag inte vet ETT DUGG. Har du träffat nilla? Var det de vännerna (ni) hon menade i sitt inlägg?? Kul för er!
Och kul att jobbet verkar bra. Grattis!

MissC sa...

*fniss* Visst é vi busiga!! ;)
Å Tack! :)

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

glad det gick bra! ja kom förbi när du e i krokarna! kram!

©Annelieh sa...

Muahhhh, tack för idag vännen! Kram!!!

nillas liv på pinnen sa...

"Fräsch och härlig" *suger åt mig*
*skratt*
Du går inte av för hackor själv!
Det var verkligen sååå kul att träffas! Hoppas det blir snart igen. Ska ju köpa halsband av dig också så där är en anledning! Så snart jag bestämt vad jag ska ha för ord haha =D

Kram!

Agneta sa...

Vad kul!!! Jag vill också träffa Nilla!
Och er igen såklart! Hoppas det blir av snart igen!
Kram!

kurrelina sa...

Grattis till jobbet...
Ha en fin dag i regnet...
kramis

©Annelieh sa...

Hallå, snygging! Hoppas dagen blev bra idag med och framför allt att du soooooooooooooooooov!! Hoppas vi ses snart igen, du underbara..kram!