onsdag 8 juli 2009

Koh PhaNgan..

Vi slöt upp på söder jag å Maria i ösregnet.. Himmlen öppnade sig flera ggr. Jag hade genomblöta converse :( Maria gick utan paraply (vilket jag hade) och med flip flop.. Önskade att jag också hade haft det! Flip flop alltså ;) Paraply hade jag inte velat vara utan.. Vi åt gott på Koh Phangan och drack härliga winecoolers å torkade ;). Tog av mig på fötterna för å undvika svampiga fötter. Vi hade en super trevlig kväll! Och vi lär göra om det fast då ska vi ha sovmorgon dagen efter.. Nu var vi tvugna å bryta upp mitt i allt för å komma hem i rimlig tid. Vi tog kort med mobilkameran men jag orkar inte lägga in dem nu..
Har lite annat som måste göras!!
Undrar hur jag ska hinna med allt nu..??!

4 kommentarer:

mamsen sa...

Ja du, så är det att vara heltidsarbetande!(fnissar lite) Tur du har din darling... Du har nog energi så du får med det du vill och gillar. Kramar

3Lmamma sa...

låter mysigt...alltid god mat där.vi får väl se när vi lyckas ses...saknar dig!Kramis

MissC sa...

Mamma: Jaaa, jag veeet!!! Inte direkt första ggn med ett heltidsjobb! :P

Kikki: Saknar dig också!!

Mita sa...

Åhh favvokrogen på Söder