tisdag 30 juni 2009

Jag ringde..

Å nu känner jag mig riktigt lååååååg!!
Inget positivt alls kände jag när jag ringde.
Kändes som att jag trängde mig på!
De hade inte riktigt sagt något än..
Och hennes man eller hon på assistans skulle höra av sig när det var klart. Så jag hänger kvar här i ovissheten å funderar på OM jag ska åka till Göteborg den 10:e eller inte.. SUCK!

Jag kände ju liksom att jag passade där. Jag å ingen annan. Men de verkar kanske inte tycka det samma ;) Jag tycker faktiskt att jag har rätt å känna mig lite låg nu.

5 kommentarer:

Mamma J sa...

Man kan få de konstigaste svar av folk som av någon anledning känner sig stressade - eller bara allmänt olustiga i den här värmen.

Tolka inte in för mycket nu, du skall se att det blir bra!

3Lmamma sa...

Jag håller med..tolka inte för mkt...blir det ej detta så kommer det något ännu bättre..skall vi ses något?????????kramar

nillas liv på pinnen sa...

Det blir som det blir, det är det enda man kan vara säker på. De har ju tydligen inte bestämt sig för att det inte blir du iallafall, då hade de väl sagt det.
Bra att du ringde tror jag. Visar dem att du vill detta och hoppas att det blir du. Måste ju vara superviktigt i ett jobb som det du söker.

Mita sa...

Tappa inte hoppet, de har ju inte bestämmt sig än...

©Annelieh sa...

*kramar om*