lördag 10 oktober 2009

Dragning av vinnaren!

Stort GRATTIS till vinnaren!!!

7 kommentarer:

Ulrika Gabriel sa...

Det var den mest underbara "lottdragare" jag någonsin skådat!
Grattis Singelmamman och trevlig helg till dig Miss C och den härliga sonen!

nillas liv på pinnen sa...

Grattis till Singelmamman!
Såsmåningom ska jag beställa något av dig med TRUST ingraverat för jag tycker verkligen om det ordet.

Singelmamman sa...

Men vilken otrolig fantastisk ung herr fortuna! Helt ljuvlig. Och ett enormt stort TACK! Jag nyper mig själv i armen så jag snart har blåmärken!
(min tonårsdotter sa på en gång, oh så fint, det lånar jag) Så det blir nog till att beställa av dig.

Kram och tack!

MissC sa...

Ulrika Gabriel: Ja han é rätt så underbar ;) Trevlig helg önskar jag dig med!

Nilla:Ja man önskade ju att man hade möjlighet att låta alla vinna.. ;)

Singelmamman:Kul att du blev så glad! :) Ja då kan ju dotra bestämma själv hur hon vill ha det ;) GRATTIS igen!!

Karina sa...

Grattis! Skulle va intressant att höra vilken text du hade tänkt dig!?
/karina

MissC sa...

Karina: Om du går in å kollar kommmentarerna under tävlingen så ser du den där! :)

Suzan sa...

Åh, grattis Singelmamman o jag e så avis så jag måste beställa mig ett eget armband, räcker det med att göra en beställning här i kommentaren eller vill du ha det på ngt annat sätt?