fredag 16 oktober 2009

Partybrudar..

Ja det var väl lite åt det hållet som var tänkt ikväll..
Eller i alla fall en mysig tjejkväll med gott å dricka å massa tjöt.
Men någon tyckte att det inte skulle bli av..
Conny har 39 graders feber å min väninna börjar också bli sjuk :(
Så det blir hemmafredag med marängsviss och Idol.

Många som är sjuka nu.. Hoppas jag klarar mig *ber till högre makter*
Jag ska till Thailand om jag så ska krypa på planet!

Krya på er säger jag till er alla som é sjuka!!

4 kommentarer:

mita sa...

Klart som korvspad att du ska till Thailand.

mockapocka sa...

Skulle också gått ut idag med jobbarkompisar. Men jag blev hemma med feber och huvudvärk : (
Kanske orkar med Idol åtminstone : ) Liten tröst.

MissC sa...

Mita: Japp *skratt*
Mockapocka: Krya på dig!! Bädda ner dig i soffan å njut av Idol ;)

mamsen sa...

Klart du inte blir sjuk!
Hälsa krya på till Conny.
Krya på också till er krassliga bloggare...