tisdag 6 oktober 2009

Zzz.. Zzzz

Sömn är inget jag fått för mycket av den senaste tiden..!
Men hoppas att det vänder nu.
Sitter här med nyfärgat hår å har fixat orderbekräftelser på beställningar. Synd bara att jag inte har mer tid till smyckestillverkningen å webbutiken.. Det är mitt ständigt dåliga samvete, det å löpningen som inte blir så mycket av.
Men hoppas på ljusare tider nu när mörkret faller så här års.
(iaf vad det gäller smyckena, löpningen vete tusan ;))

Jag har huvudet fullt av smycken jag vill göra å en massa annat oxå för den delen ;) Något övertrött kanske, med allt mitt svammel. Min klagan hörs väl genom hela svealand ;)
Tack för din tid :)

Vill passa på att önska alla som tävlar lycka till!!!
Nu ska jag lägga huvudet på kudden..
..å hoppas på en god natts sömn :)

4 kommentarer:

Anna sa...

Va skoj med nyfärgat hår.. =) Hoppas att du blev nöjd.

Satt och kikade inne på din webbutik och hittade en hel del tänkbara julklappar.. Hur lång tid innan behöver du en beställning?

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

KRAM!

Helena sa...

Samma här sömn är det sista man har fått mycket av under ett helt år! Min plutt vaknar fortfarande och ska ha välling på natten...Zzzzzzzz
Sova får

Jag ska vara med i din smyckestävling såklart. Ska bara åka iväg och handla lite.

Min dotter har blivit fast i det här med att göra egna armband just nu. Så nu när de måste starta eget i skolan så är det just det hon och en till tjej ska sälja.

Du kan kika in på hennes blogg så får du se vilka fina smycken hon har gjort.

sofiaamalia.blogg.se

Vi hörs tjejen!

MissC sa...

Anna: Kommer inte in på din sidan just nu.. Så jag svarar här.
Det beror på om du beställer något av det som finns i webbutiken, då går det inom ngr dar - en vecka. Annars kan det ta lite längre tid..
/Vänligen Sussi